Bultersmekke Assistancedogs (BMA) beschikt over een vertrouwenspersoon voor cursisten en instructeurs. Per 1 november 2019 is dat Yvonne Mol. Zij is bereikbaar via vertrouwenspersoon@bultersmekke.nl.
De vertrouwenspersoon kan bemiddelen bij een klacht over de samenwerking tussen cursist en instructeur en/of over de samenwerking met BMA. De vertrouwenspersoon helpt bij het zoeken naar een oplossing. Aan het inschakelen van de vertrouwenspersoon door cursist of instructeur zijn geen kosten verbonden.
De klacht wordt vertrouwelijk behandeld. De vertrouwenspersoon kiest geen partij en overlegt met de klager op welke wijze de klacht in behandeling wordt genomen. Er zijn daarbij verschillende mogelijkheden. De vertrouwenspersoon kan:
Alle klachten worden door de vertrouwenspersoon geregistreerd. De geregistreerde klachten worden geanalyseerd en besproken met de directie, zodat verbeteracties kunnen worden doorgevoerd om vergelijkbare klachten in de toekomst te voorkomen.
De vertrouwenspersoon behandelt de klacht binnen zes weken met de mogelijkheid van verlenging van maximaal vier weken. De cursist of de instructeur kan zich laten vertegenwoordigen door een zaakwaarnemer.
Wanneer de bemiddeling van de vertrouwenspersoon geen oplossing voor cursist of instructeur biedt, is het mogelijk een klacht in te dienen bij de onafhankelijke externe geschillencommissie. Dit kan met behulp van de vertrouwenspersoon of rechtstreeks bij de commissie. De commissie, die door de minister van VWS is erkend, geeft een bindend advies.
Bultersmekke Assistancedogs © 2024 Disclaimer Privacy
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.