Zo vereenvoudigen we processen en digitaliseren we meer. En ook daarbij blijven natuurlijk onze teams, die steeds opnieuw laten zien hoe het leven van een cursist positief kan veranderen door het hebben van een assistentiehond, het belangrijkste. We geven jullie graag inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen achter de schermen.
- Voor specifieke processen binnen BMA stappen we zoveel mogelijk af van communicatie via persoonlijke mailadressen, zodat processen efficiënter worden en werkzaamheden makkelijker door verschillende collega’s kunnen worden opgepakt. Een nieuwe mailbox die inmiddels actief in gebruik is: bekostiging@bultersmekke.nl, voor alle vragen en communicatie over de bekostiging van programma’s.
- We zijn al sinds januari bezig met het implementeren van een nieuw CRM-systeem, waar we alle contactgegevens van (aspirant) cursisten op een veilige manier opgeslagen kunnen worden en we beter inzicht krijgen in alle lopende aanvragen en programma’s. De verwachting is dat het CRM-systeem in het laatste kwartaal van 2024 in gebruik kunnen gaan nemen. Alle cursisten worden tijdig geïnformeerd over de veranderingen die dit met zich mee zullen brengen.
- We krijgen regelmatig als feedback dat we niet altijd goed bereikbaar zijn of men lang op antwoord moet wachten, dat is natuurlijk niet de bedoeling en we zijn hard bezig om dat te verbeteren.
We beseffen ons dat al deze ontwikkelingen ervoor kunnen zorgen dat het contact met BMA als minder persoonlijk kan worden ervaren dan sommigen van ons gewend zijn. We hopen echter op ieders begrip voor deze ontwikkeling, omdat deze professionaliseringsslag ervoor zorgt dat we zoveel mogelijk teams kunnen begeleiden en daarmee zoveel mogelijk mensen kunnen helpen met een assistentiehond.